رونمایی از سامانه امضای دیجیتال شرکت پرسی ایران گاز

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|یکشنبه, 29 بهمن,1402

از امضای دیجیتال سامانه قرارداد ها شرکت پرسی ایران گاز رونمایی شد.

در روز چهارشنبه، هجدهم بهمن ماه 1402 از سامانه جامع مدیریت قراردادهای شرکت پرسی ایران گاز با حضور آقای مهندس غلامی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز ، آقای دکتر مسعود محمودی مدیرحقوقی شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) ، مدیران ستادی ، مدیران شعبات و نمایندگی‌های شرکت‌های پرسی ایران گاز به صورت مجازی ، مدیران شرکت های شاکیلید و اندیشه پرداز رونمایی شد.

طی این جلسه پس از معرفی سامانه توسط دو شرکت پیمانکار ، آقای دکتر محمودی این اقدام را با توجه به ارتقای شفافیت ، دقت ، سرعت و کاهش هزینه ها بسیار ارزنده دانسته و از مدیران مربوطه قدردانی نمودند.

 

 

در ادامه آقای مهندس ضمن تشکر از مدیریت امور حقوقی که در پیگیری موضوع تا حصول نتیجه مطلوب ، اعلام کرد، از این پس هیچ نوع تبادل فیزیکی قرارداد ها بین شعب و ستاد پذیرفته نخواهد بود و از سال جدید نیز قراردادهای پرسنل شرکت و کار و تأمین نیز با استفاده از امضای دیجیتال صورت خواهد گرفت. ضمنا ایشان به مدیران بازرگانی و حقوقی دستور دادند موضوع ، استفاده از دو ماژول دیگر شامل مدیریت تامین کنندگان و مدیریت معاملات (مزایدات و مناقصات) نیز دردستور کار قرار گیرد.  در ادامه آقای سلیمانی مدیر حقوقی شرکت پرسی ایران گاز نیز ضمن معرفی سامانه جامع مدیریت قرارداد پرسی ایران گاز، امضای دیجیتال شرکت شاهراه اعتماد کلید (شاکیلید) را راهکاری در جهت تسهیل و تسریع امور عقد قراردادهای پیمانکاران و کاهش حجم کار واحد حقوقی و صرفه جویی در هزینه‌های مرتبط عنوان کرد.

 

 

در پایان نشست لوح یادبود این جلسه توسط مدیران ارشد امضا شد.


کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر