در نشست مشترک مسئولان شرکت پرسی ایران گاز با رئیس نمایندگی شرکت گاز پروم روسیه در تهران راه های همکاری مشترک مورد بررسی قرار گرفت

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|دوشنبه, 27 آذر,1402

آقای سید مرتضی موتورچی عضو موظف هیات مدیره و معاون سرمایه گذاری و تجارت بین الملل شرکت پرسی ایران گاز با رئیس نمایندگی گاز پروم دیدار کردند.

آقای سید مرتضی موتورچی در ملاقات با آقای ولادیمیر سلوگین رئیس نمایندگی گاز پروم مستقر در تهران ضمن ابراز خرسندی از روابط  دوستانه و رو به رشد دو کشور گفت: این شرکت با دارابودن ناوگان مجهز جاده ای و ریلی با شبکه مویرگی مسئولیت توزیع بیش از 50 درصد از گاز LPG مصرفی در جمهوری اسلامی ایران را بر عهده دارد. در این نشست که جمعی از مدیران شرکت و همچنین دستیار نمایندگی تجاری روسیه در تهران حضور داشتند، ایشان با توجه به دستوالعمل مجلس شورای اسلامی مبنی بر فرایند اجرایی کردن سالانه بیش از دو میلیون خودرو به اتوگاز، گفت با توجه به تخصص و در اختیار داشتنن فناوری و سوابق، مسئولیت اجرایی کردن بیش از نیمی از طرح مذکور بر عهده این شرکت قرار دارد. این می تواند یکی از اصلی ترین موضوع برای همکاری مشترک باشد. بازدید از کارخانه تولید سیلندر گاز در قزوین، خرید و ترانزیت گاز از دیگر موارد پیشنهادی برای همکاری با طرف روسی در این ملاقات بود. آقای سلوگین ضمن تشکر از دعوت گفت، مسئولیت گاز سوز کردن خودرها در روسیه بر عهده شرکت گاز پروم قرار دارد منتها در روسیه تمرکز بر روی گاز CNG قراردارد ولی معدودی از شرکت های خصوصی روی گاز  LPGنیز فعالیت دارند با توجه به ارتباطاتی داریم می توانیم آنها را به شما معرفی نماییم تا شما بتوانید با آنها وارد مذاکره شوید. همچنین در صورت فراهم بودن زمینه برای همکاری در سایر حوزه ها ما نیز آماده هر گونه همکاری با شما هستیم. 


 

 

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر