بازدید مدیر عامل شرکت پرسی ایران گاز از تاسیسات شعبه زاهدان

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|پنجشنبه, 11 آبان,1402

    آقای مهندس احمدرضا غلامی مدیر‌عامل ونائب‌رئیس هیات مدیره شرکت پرسی‌ایران‌گاز کشور درسفر به استان سیستان وبلوچستان از تاسیسات منطقه زاهدان بازدید کرد.

  دراین سفر یک روزه که یکشنبه 7 مهر ماه 1402 به همراهی آقایان: حامد هاشمی مدیر عملیات وگازرسانی، فرزاد جعفری مدیر مهندسی ، محمدکاظم ‌هنری زاده مدیر حراست شرکت پرسی‌ایران‌گاز انجام شد، مورد استقبال آقای محمدرضا بهاری مدیر‌ شعبه شرکت پرسی‌ایران‌گاز زاهدان، قرار گرفتند .

در ابتدا مدیر‌عامل شرکت پرسی‌ایران‌گاز کشور و هیات همراه با آقای دکتر ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان در محل فرمانداری دیدار و به بحث و گفت و گو پرداختند.

در ادامه ایشان با آقای دکتر داوود شهرکی معاونت امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان دیدار کردند و جلسه کارگروه گاز مایع در محل استانداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

پس از آن آقای احمدرضا غلامی و هیات همراه ایشان از قسمت‌های مختلف تاسیسات زاهدان بازدید کردند و در جریان گزارشات آقای بهاری قرار‌گرفتند. ایشان رهنمود‌های لازم در جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به هموطنان عزیز در این مناطق را ارائه دادند.

در ‌پایان بازدید از تاسیسات آقای غلامی پس از دیدار وگفتگو با کارکنان تاسیسات یادشده با اهدا هدایایی از زحمات وتلاش‌های آنان تشکر و قدردانی به عمل آورد.

   بعد از آن آقلای غلامی با آقای دکتر کرمی استاندار استان سیستان و بلوچستان  در محل دفتر استاندار دیدار کردند به تبادل نظر در خصوص نحوه خدمت رسانی و گاز رسانی در استان یاد شده پرداختند ، و با هداء لوح از آقای بهاری و زحمات ایشان تشکر و قدردانی بعمل آمد.

در پایان این سفر ایشان به همراه هیات همراه نیز با آقای سردار نخعی فرمانده سپاه پاسداران استان سیستان و بلوچستان در مقر سپاه پاسداران استان دیدار کردند.

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر