نشست مشترک مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز و مدیرعامل پالایشگاه تهران

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|شنبه, 15 مهر,1402

آقای مهندس احمدرضا غلامی مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز با آقای مهندس حامد آرمان فر مدیر عامل شرکت پالایش نفت تهران و هیات همراه دیدار نمودند . این دیدار که در دفتر مدیریت شرکت پرسی ایران گاز برگزار گردید دو طرف در راستای هم افزایی و استفاده از ظرفیت های طرفین و همچنین سرمایه گذاری در زنجیره ارزش محصولات تولیدی به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند در این دیدار آقای مهندس غلامی با بیان توانمندی شرکت پرسی ایران گاز از قبیل گستردگی ناوگان حمل ریلی و جاده ای و توان ذخیره سازی LPG ، آمادگی شرکت جهت همکاری در صادرات LPG ، ذخیره سازی ، انبارداری ، بارگیری گاز مایع و همچنین سرمایه گذاری در زنجیره ارزش برخی محصولات تولیدی پالایشگاه را با توجه به نیاز کشور اعلام نمودند.

مهندس آرمان فر نیز در ادامه ، ضمن تاکید بر همفکری و همکاری دوجانبه با محوریت صادرات و یا فروش داخلی LPG  مازاد پالایشگاه به کمک شرکت پرسی ایران گاز تاکید نمودند.  در ادامه ایشان همسایگی تاسیسات شهر ری و پالایشگاه تهران را فرصتی مناسب جهت همکاری مشترک در حوزه ذخیره سازی و انتقال گاز LPG  دانستند.

دو طرف با بازدید میدانی از تاسیسات شرکت پرسی ایران گاز واقع در جنب پالایشگاه تهران فضای ذخیره سازی ، خطوط ریلی و توان بارگیری همزمان چندین تانک را مورد بررسی قرار دادند.


 

 

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر