دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت پرسی ایران گاز با همکاران دفتر مرکزی

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|چهارشنبه, 16 فروردین,1402

مدیرعامل ونایب‌رئیس هیات‌مدیره شرکت پرسی‌ایران‌گاز گشور در روز دوشنبه چهاردهم فروردین‌ماه سال 1402 با همکاران دفتر مرکزی در سالن جلسات دیدار کرد.

    آقای مهندس احمدرضا غلامی در این دیدار ضمن ابراز تبریک سال نو که آغاز آن با ماه مبارک رمضان قرین شده است، اظهار امیدواری نمود سال در پیش روی، سالی سرشار از برکات برای کشور ، هم میهنان و مجموعه معظم تاپیکو باشد . ایشان خاطر نشان کرد که با همدلی هرچه بیشتر بتوانیم گام‌های مؤثری در جهت خدمات‌رسانی هر چه بهتر به هم میهنان عزیزمان در اقصی نقاط کشور به ویژه در مناطق محروم برداشته و در مسیر توسعه و اعتلای شرکت پرسی‌ایران‌گاز وتحقق اهداف عالیه شرکت به موفقیت‌های چشمگیری دست یابیم.

  ایشان با ترسیم شرایط کلی صنعت گاز مایع در بازار داخل ، خروج از مرزهای کشور و صادرات گاز مایع و همچنین ورود در حوزه های جدید کسب و کار را برای تداوم بقای شرکت الزامی دانسته و پیش نیاز توفیق در برنامه های مذکور را همدلی و وفاق بین همکاران ، احساس مسئولیت و تعهد آنان به شرکت ، صرفه جویی در هزینه ها ، ارتقای سطح کارشناسی شرکت و ... عنوان نمودند.

  آقای غلامی همچنین از تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی و خستگی‌ناپذیر همکاران شرکت پرسی‌ایران‌گاز در سراسر کشور در سال گذشته تشکر و قدرداني كرد و از درگاه حضرت حق تعالی، سلامتي و توفيق روز افزون خانواده بزرگ پرسی‌ایران‌گاز را در سال 1402 خواستار شد.


کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر