برگزاری پنجمین جلسه شورای مدیران

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|ﺳﻪشنبه, 08 فروردین,1402

پنجمین جلسه شورای مدیران شرکت پرسی‌ایران‌گاز در روز دوشنبه 24 ام اسفند ماه در سالن جلسات دفتر مرکزی برگزار شد.

 

   این جلسه با حضور آقای مهندس غلامی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز ، آقای دکتر صادقی رئیس هیات مدیره ، مدیران ستادی و روسای دفتر مرکزی و همچنین روسای مناطق عضو شورای مدیران از طریق تماس تصویری برگزار شد.

 در این جلسه ابتدا گزارشی از ماموریت تیم سه نفره به کشور افغانستان توسط آقای دکتر صادقی رئیس هیات مدیره برای حاضرین ارائه گردید.  در این گزارش به ظرفیت بالای بازار افغانستان در دو بخش گاز و سیلندر و متاسفانه جای خالی شرکت پرسی ایران گاز در میان ده ها برند گمنام حاظر در بازار این کشور اشاره شد . در انتهای این گزارش نیز نحوه بازپس گیری تاسیسات ملکی متعلق به شرکت پس از حدود 8 سال ، تشریح گردید.

    در ادامه آقای مهندس غلامی ضمن تبیین شرایط صنعت گاز مایع در سال 1401 ارائه تصویری از آن در سال 1402 ، تغیر کسب و کار شرکت  و ورود  در حوزه های جدید کسب و کار را برای تداوم بقای شرکت امری اجتناب ناپذیر عنوان نموده و از تمام مدیران خواستند این مهم را باور و برای آن تلاش نمایند.

     ایشان شرایط تداوم همکاری مدیران را پاک دستی ، سلامت نفس ، صداقت ، مسئولیت پذیری و تعهد در قبال جامعه ، سهامدار و کارکنان دانسته و این فاکتور ها را لازمه وجودی تمام مدیران عنوان نمودند.

    در ابتدای جلسه به پاس بیش از 25 سال سابقه همکاری و بیش از 13 سال خدمت در کسوت مدیریت مالی شرکت ، از زحمات سرکار خانم معصومه مهدوی تقدیر شد .



 

 

 

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر