پیش بینی سوخت اضطراری و تامین و توزیع مطلوب نفت سفید وگاز مایع نقاط فاقد گاز در چهارمحال و بختیاری (بازنشر)

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|ﺳﻪشنبه, 27 دی,1401

ساسان تیموری مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: نفت سفید و گاز مایع مورد نیاز خانوارهای ساکن در مناطق فاقد گاز طبیعی تأمین وتوزیع شده است .
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، ساسان تیموری با بیان خبر فوق، اظهار نمود: در سال جاری با تدابیر در نظر گرفته شده، قبل از تشدید سرما با اقداماتی به موقع، سوخت مورد نیاز خانوارهای واجد شرایط ساکن در نقاط فاقد گاز طبیعی ارسال گردید و توسط فروشندگی های نفت سفید و گاز مایع در اختیار سهمیه بگیران قرار گرفت .

مدیر منطقه چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع حدود 9 میلیون لیتر نفت سفید و 14 میلیون و 404 هزار و 670 کیلوگرم گاز مایع از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان، عنوان کرد: برنامه ریزی های لازم جهت تداوم تأمین سوخت نقاط فاقد گاز طبیعی تا پایان سال انجام گردیده است و سوخت رسانی به نحو مطلوبی بدون وقفه با وجود شرایط جوی نامساعد زمستانی ادامه دارد.

ساسان تیموری همچنین افزود : در صورت بروز شرایط اضطراری، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان و شرکت های موزع گاز مایع در تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز آمادگی کامل دارند.

این مقام مسئول از مردم استان درخواست کرد به منظور تداوم تأمین انرژی عموم مردم در اقصی نقاط کشور، در مصرف بهینه حامل های انرژی مانند: گاز طبیعی، برق و سوخت های مایع از قبیل بنزین، نفت سفید، گاز مایع، نفت گاز و سوخت های دیگر، حداکثر صرفه جویی را داشته باشند.

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر