همایش سراسری شرکت پرسی ایران گاز با موضوع تبیین سیاست های جدید شرکت

نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|دوشنبه, 16 آبان,1401

همایش دو روزه شرکت پرسی ایران گاز با حضور دکتر سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت های تاپیکو ، مدیر عامل ، مدیران و روسای ستادی و مدیران عملیاتی شرکت در هتل هما تهران برگزار شد.

  این همایش دو روزه با هدف تبیین سیاست های کلان سهامداران در دوره جدید مبنی بر ورود شرکت در حوزه صادرات گاز مایع ، طرح های نو و دانش بنیان و طرح اتو گاز و بررسی شرایط صنعت گاز مایع و ترسیم نقشه راه شرکت پرسی ایران گاز برگزار شد.

مهندس غلامی مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز در ابتدا ضمن خیر مقدم و ارائه گزارش از فعالیت ها و جایگاه فعلی شرکت در صنعت گاز مایع کشور با اشاره به لزوم برگزاری این همایش ، آموزش مداوم و به روز رسانی دانش و آگاهی مدیران و مجموعه را ضرورتی غیر قابل چشم پوشی دانست و برگزاری همایش های آموزشی را یکی از موثرترین روش های ممکن جهت انتقال دانش و تجربه به روز در راستای چشم انداز جدید شرکت و تبیین سیاست های کلان سهام دار در دوره جدید دانست.

 

 

 

  

در ادامه دکتر سیفیان عضو هیات مدیره و معاون امور شرکت های تاپیکو در سخنانی ضمن اشاره به فعالیت های شرکت و چالش های جدی که با آن مواجه است ، برگزاری چنین همایش هایی را بسیار ضروری دانست و با اشاره به دو مولفه مهم اعتبار برند و  گستردگی جغرافیایی شرکت پرسی ایران گاز ، تغییر نگاه و تغییر استراتژی ها را خواسته اصلی از شرکت پرسی ایران گاز اعلام کرد. ایشان در انتها بیان داشتند بهترین افرادی که می توانند در این شرایط حساس به شرکت کمک کنند فقط همکاران هستند.

 

 

  ضمنا در این همایش کمیته های تخصصی آموزش ، مدیریت بازار و کمیته ارتباط بین ستاد و مناطق تشکیل شد که اعضا با توجه به تخصص و توانایی  و مهارت در زمینه تخصصی در این کمیته به بحث و تبادل نظر پرداخته و مقرر شد پس از ارزیابی جهت تدوین آئین نامه های اجرایی مورد استفاده قرار گیرند.


 

 

 

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

نام:
ایمیل:
نظر:
افزودن نظر