پرسیران، برند پاسخگو در گردهمایی برندسازی مجاری عرضه سوخت در شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه استان مرکزی
نویسنده خبر : پرسی ایران گاز|یکشنبه, 01 مرداد,1396
گردهمایی شرکتهای صاحب صلاحیت برند با مدیران و مالکان جایگاههای استان مرکزی روز سهشنبه 27 تیرماه 1396 با حضور آقای حمیدرضا حدادی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پرسیایرانگاز کشور و هیأت همراه در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه استان مرکزی برگزار شد.
در این گردهمایی که به دعوت مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه استان مرکزی و با حضور مدیران، معاونین و جمعی از مسئولان واحدهای مختلف منطقه از جمله اعضای کارگروه تخصصی برند، وجمعی از مدیران و مالکان جایگاههای عرضه سوخت برگزار شد، ابتدا آقای مهندس عبدالله گیتی منش ضمن خیرمقدم به حاضرین، با اشاره به اهمیت اجرای اصل ۴۴قانون اساسی و واگذاری بخشی از وظایف شرکت ملی پخش برعهده بخش خصوصی که با ایجاد شرکتهای تجاری زنجیرهای توزیع سوخت در سطح جایگاهها، زمینه ساز رقابت بهینه در جهت افزایش کیفیت خدمات و چابک سازی در سطح شرکت را فراهم میآورد، اظهار داشت: هدف از این گردهمایی بسترسازی مناسب برای معرفی شرکتهای صاحب صلاحیت برند و ایجاد فضای آموزشی برای مالکان و مدیران جایگاهها و همکاران منطقه و همچنین تعامل و مشارکت همه جانبه میان تأمینکنندگان سوخت با شرکتهای زنجیرهای توزیع فرآوردههای نفتی مایع و C.N.G است و نقاط مبهم این طرح که از طرف مدیران ستادی مورد مطالعه قرار گرفته با بیان سئوال از سوی مالکان جایگاهها و یا نماینده های آنان و پاسخگویی از طرف شرکتهای دارای تجربه، به رفع ابهامات پرداخته خواهد شد و قطعاً در آینده شاهد موفقیت این طرح و بهبود روشها خواهیم بود.
در ادامه گردهمایی، مدیر روابط عمومی منطقه با ارائه یک پاورپوینت به تشریح ادبیات برند، تعاریف، مفاهیم ومدلهای برند پرداخت و سپس مالکان و مدیران جایگاهها سئوالات خود را به این شرح مطرح نمودند:
حدود قانون مدار بودن فرایند برند، وضعیت درآمدی جایگاهها با استفاده از خدمات برند، وضعیت انضباطی جایگاهها بعد از استقرار سیستم برندینگ، وضعیت درجهبندی مجاری در حین دریافت خدمات از سوی شرکتهای برند، ادامه روند آموزشی در خصوص برندسازی توسط شرکت برای جایگاهها چگونه خواهد بود.
آقای حدادی اولین پاسخگوی سئوالات، ضمن معرفی شرکت پرسیایرانگاز و توانمندیهای گسترده آن در سطح کشور، با اشاره به اینکه عایدی شرکت صرف 42 میلیون ذینفعان سازمان تأمین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری میشود، هدف اصلی برند را واگذاری بخشی از مسئولیتهای پخش فراوردههای نفتی به منظور چابک سازی و برون سپاری برشمرد و با بیانات مبسوطی به تشریح عوامل مؤثر در موفقیت یک برند، نیروی انسانی مجرب، منابع مالی معتبر، حضور همه جانبه و گسترده در سراسر کشور، داشتن امکانات لازم از جمله پالایشگاه، توان حملونقل قوی، امکان خرید و واردات فرآورده و از همه مهمتر اعتقاد به تأمین منافع مشترک پرداخت و گفت: تأمین به موقع فرآوردههای نفتی مورد مصرف و همچنین خدمترسانی مناسب و متمایز به مردم شریف میهن اسلامی برعهده شرکتهای صاحب برند است.
در پایان گردهمایی، مدیر شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه استان مرکزی ابراز امیدواری کرد با برگزاری این قبیل گردهماییها، زمینه مؤثر و مناسبی در جهت استقرار فرایند برندسازی در سطح استان، شفاف سازی و اطلاعرسانی به سطوح مختلف زنجیره توزیع سوخت فراهم گردد.
گفتنی است در این گردهمایی آقایان مرتضی کمال مدیر عملیات و گازرسانی، احمدرضا غلامی مدیر بازرگانی و بازاریابی شرکت پرسیایرانگاز، فرشاد الوند مدیرعامل شرکت پرسیایرانگاز آذربایجانشرقی و نورالدین هراتی رئیس پرسی ایران گاز منطقه اراک به عنوان کارشناسان برند پرسیران آقای حدادی را همراهی میکردند.
|
کلمات کلیدی: